urban hysteria school - Voici un forum pour notre guilde. Je l'ai crée pour vous remercier de m'avoir nommé admin. Même règle que sur le forum urban, je pense que ça peut-être sympas d'aller ici pour la clarté et tout^^ J'espère que ça marchera et que vous aimerez.

urban hysteria school Index du Forum
 FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Bienvenue 
Bonne journée a tous^^
Bobby Van Jaarsveld \'n$Vrou Wil Dit Hoor

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    urban hysteria school Index du Forum :: Urban rivals :: Preset
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
jollisal
Legend

MessagePosté le: Ven 20 Mai - 16:44 (2016)    Sujet du message: Bobby Van Jaarsveld \'n$Vrou Wil Dit Hoor Répondre en citant

Bobby Van Jaarsveld \'n Vrou Wil Dit Hoor > urlin.us/2bl7z

Lirieke:....Artist...Lyrics...Title...Length...Dit...is...hier...3:41...Spieltjie...3:35...Kyk...Waar...is...Ons...Nou...3:43...My...Alles...3:36...Wat...Geld...nie...kan...Koop...nie...3:22...Eens...in...'n...leeftyd...3:48......1...of...6...next......Most....Viewed:....Today....Couldn't....-....A-Reece....Roll....Up....-....Emtee....Juice....Back....(Remix)....-....Nasty....C....Hell....Naw....-....Nasty....C....Dreamwork....-....A.K.A....Super....Ex....(Power....Couple)....-....Cassper....Nyovest........1....of....3....next........EK...WIL...JOU...HELD...WEES...As...ek...jou...soen...sal...jy...die...waarheid...weet...Ek...sal...baklei...teen...alles...wat...jy...vrees...As...jy...my...vra...sal...ek...vir...jou...die...Sterre...gaan...haal...vir...jou...die...prys...betaal...Ek...sal...jou...optel...as...jy...val...Jou...asem...gee...as...jy...kort...Ek...sal...jou...diep...in...my...bewaar...Vir...ewig...tot...in...vir...altyd...Chorus...Want...jy...is...veilig...in...my...arms...Ek...is...die...rots...wat...by...jou...staan...As...jy...my...roep...sal...ek...by...jou...wees...Ek...sal...jou...op...my...hande...dra...Want...ek...is...n...man...wat...jou...sal...vashou...Totdat...die...einde...ons...kom...haal...Ek...wil...die...een...wees...Ek...wil...jou...held...wees...As...ek...jou...sien...sien...ek...n...deel...van...my...As...ek...jou...vra...is...jy...altyd...daar...vir...my...Want...sonder...jou...is...daar...nie...sterre...nie...Son...en...die...maan...alles...om...my...vergaan...Dis...jy...wat...my...optel...as...ek...val...My...asem...gee...as...ek...kort...Jy...het...my...diep...in...jou...bewaar...Vir...ewig,...nou,...en...vir...altyd...Chorus...Kan...ek...jou...held...wees?...Chorus...Want...ek...wil...die...een...wees...Ek...wil...jou...held...wees...JERICHO...(THE...WALLS...ARE...COMING...DOWN)...I...wanna...let...you...know...I...wanna...be...in...reach...I...wanna...lay...my...hands...on...those...Walls...I...cannot...bridge...I...wanna...fight...for...love...Like...its...yours...to...give...I...wanna...stand...real...close...so...that...You...dont...ever...leave...Chorus...Just...like...Jericho...Jericho...your...walls...aint...coming...down...What...do...I...gotta...do...Do...I...have...to...walk...around...walk...around...Just...one...more...time...if...that...is...what...it...will...Take...them...to...fall...down...I...wanna...measure...up...I...wanna...get...to...know...What...it...is...you...want...so...that...we...can...take...it...slow......If...you...open...up...your...heart...And...throw...away...the...key...We...can...make...belief...that...were...We...were...meant...to...be...Chorus...You...dont...have...to...try...It...comes...from...deep...inside...Its...there...for...you...to...find...Just...like...Jericho...Jericho...your...walls...aint...coming...down...Do...I...have...to...walk...around...walk...around...Just...one...more...time...if...that...is...what...it...will...Take...them...to...fall...down...Chorus...Your...walls...are...coming...down...JY...DOEN...DIT...WEER...Jyt...kom...inkyk...Deur...die...vensters...van...my...siel...Jyt...gesien...ek...was...verniel...Maar...dit...kon...jou...nie...afskrik...nie...Jy...wou...regmaak...Jy...wou...vrees...in...hoop...omskep...En...my...lief...jy...weet...jy...het...Dis...die...liefde...wat...ons...red...Chorus...Jy...doen...dit...weer...Doen...dit...weer...Jy...kom...en...vat...die...seer...Jy...maak...dit...heel...Maak...my...heel...Vir...jous...dit...nooit...te...veel...Ek...voel...jou...hier...naby...my...Hoor...hoe...jy...s...vir...my...Jys...lief...vir...my...Lief...vir...jou...Jy...gee...vir...my...Gee...vir...my...Jou...hele...lewe...En...dit...wys...vir...my...Wys...vir...my...Dit...is...die...rede...om...jou...Styf...te...wil...vashou...Jou...nooit...te...laat...gaan...Want...ek...is...lief...vir...jou...Voel...my...liefde...net...vir...jou...Toe...jy...omkyk...Was...my...hart...vir...jou...gestuur...Ek...het...myself...nie...verbeel...nie...Dit...was...vreeslose...jonkheid...As...ons...terugkyk...Oor...die...jare...reeds...verby...Sou...jy...altyd...veg...vir...my...Dit...was...altyd...net...ek...en...jy...Net...ek...en...jy...Chorus...Voel...my...liefde...net...vir...jou...Chorus...KAN...EK...MET...JOU...PRAAT...My...liewe...Pa,...jy...raak...nou...jonk...Ek...is...die...woorde...uit...jou...mond...Ek...sien...my...seun...kyk...na...sy...pa...En...in...sy...o...dieselfde...vrae...Chorus...Kan...ek...met...jou...praat,...kan...ek...met...jou...praat...Ek...wil...jou...vra...vir...n...bietjie...raad...Kom...kyk...hier...in...my...seun...se...o...Ek...sien...jou...kyk,...ek...sien...jou...moed...Dis...vasgevang...in...siel...en...bloed...Sal...hy...ook...eendag...maak...soos...ek...maak...Want...ek...maak...soos...jy...maak...Toe...ek...verdwaal,...was...jy...my...noord...Jyt...my...laat...voel...dat...ek...behoort...My...seun...sal...volg,...waar...ek...hom...lei...Ek...bid...dat...hy...die...regte...boodskap...kry...Chorus...En...ek...sal...hom...verduidelik...Dat...as...n...pa...sy...seun...so...naby...hou...Dan...wys...dit......Chorus...Kan...ek...met...jou...praat...Kan...ek...met...jou...praat...Kan...ek...met...jou...praat...Kan...ek...met...jou...praat......LAAT...MY...LEWE...Daar...is...plek...in...die...son...vir...jou...en...my...En...n...doel...in...die...lewe...En...die...pad...wat...ek...volg...wat...my...daarheen...lei...Is...gemaak...vir...n...rede...As...jy...weet...wie...jy...is...en...waarheen...jy...gaan...Is...die...reis...soveel...beter...Want...jy...val...en...jy...leer...om...weer...op...te...staan...Dit...los...jou...met...die...wete...Dat...dit...bly...net...n...keuse...Dis...my...keuse...Chorus...Laat...my...lewe...laat...my...sing...Laat...my...val...en...weer...begin...Ek...sal...opstaan...en...weer...aangaan...Met...wat...die...lewe...vir...my...bring...Laat...my...lewe...vir...vandag...Laat...my...huil...en...laat...my...lag...Ek...wil...myself...wees...en...leer...liefh...Dis...wat...ek...vir...jou...wil...h...Daar...is...altyd...n...deur...om...oop...te...maak...Dis...die...gang...van...die...lewe...En...die...sleutel...hou...jy...in...jou...hand...Maar...so...min...van...ons...weet...dit...Dis...my...doel...om...te...groei...tot...waar...ek...moet...wees...En...myself...te...vergewe...Ek...wil...weet...hoe...dit...voel...om...vry...te...wees...Vry...van...die...verlede...In...my...soeke...na...vrede...Dis...my...keuse...Chorus...Hoor...jy...wat...ek...s...Voel...jy...wat...ek...voel...Solank...ons...leer...uit...die...foute...Wat...ons...maak...EENS...IN...N...LEEFTYD...(duet...met...Riana...Nel)...Ek...draai...maar...om...en...ek...stap...maar...weg...Jyt...nog...niks...vir...my...belowe...Jyt...nog...niks...vir...my...ges...Ek...byt...my...lip,...probeer...die...trane...terug...te...sluk...Jyt...nog...niks...vir...my...belowe...Jyt...nog...niks...vir...my...ges...Maar...ek...weet,...ek...weet...dat...ek...weet...Ek...het...geval...vir...jou,...ek...het...gewag...vir...jou...Chorus...Liefde...kom...net...eens...in...n...leeftyd...Die...liefde...wat...hou...vir...altyd...Dit...bly...net...n...besluit...wat...jy...waag...om...te...maak...Elke...oggend,...elke...aand,...vir...altyd...Liefde...kom...net...eens...in...n...leeftyd...Die...liefde...wat...hou...vir...altyd...En...nou...staan...ons...voor...mekaar...En...die...keuse...wat...ons...maak...Is...liefde...kom...net...eens...in...n...leeftyd...Ek...voel...jou...hart...hier...binne...my...Ek...wil...als...vir...jou...belowe...Ek...wil...alles...vir...jou...gee...En...met...n...soen...gesel...in...my...Ek...wil...als...vir...jou...belowe...Ek...wil...alles...vir...jou...s...Want...ek...weet,...ek...weet...dat...ek...weet...Ek...het...geval...vir...jou,...ek...het...gewag...vir...jou...Chorus...As...jy...geduldig...kan...wag...met...n...hart...vol...van...hoop...Op...die...waarheid...wat...ons...in...bly...glo...Chorus...ALLES...VIR...JOU...Ook...net...n...mens,...verlief...en...verlore...Wanneer...ek...voel...ek...wil...meer...vir...jou...s...Soek...ek...na...woorde...Gee...my...vanaand...jou...eerste...jou...laaste...dans...Dit...wat...ek...het...sal...ek...vir...jou...wil...gee...Dalk...kry...ek...net...een...kans...Ek...wil...my...hart...met...jou...deel...En...dit...in...n...soen...met...jou...sel...Chorus...My...engel...ek...gee,...ek...gee...my...alles...vir...jou...Want...engel...ek...weet...ek...weet...wat...het...ek...in...jou...En...ons...weet...die...tyd...staan...nie...stil...nie...Ons...kan...dit...nie...keer...nie...Eks...lief...vir...jou...My...engel...ek...gee,...ek...gee...my...alles......My...alles...vir...jou...Gee...my...jou...hand...En...weet...dat...ek...daar...is...Glo...elke...woord...wat...ek...het...om...te...s...En...weet...dat...dit...waar...is......Hier...is...ons...nou...Jou...arms...om...my...gevou...En...daar...is...nrens...waar...ek...meer...wil...wees...As...net...hier...naby...jou...Jy...maak...die...lewe...vir...my...n...droom...waarin...ek...nou...kan...bly...Chorus...Jy...is...die...rede...in...my...wat...my...hier...hou...Selfs...as...jy...twyfel...in...my...Moet...jy...net...onthou...Chorus......MY...BERG...SION...Voor...jy...al...hier...was,...het...jy...lankal...bestaan...Voor...God...gespeel...en...in...Sy...Hemel...gedans...Hy...roep...n...naam...oor...jou...wat...jy...sal...hou...Daar...op...my...knie...het...ek...Die...Vader...gevra...Om...my...te...help...dat...ek...dit...beter...verstaan...Toe...gee...Hy...my...n...seun...eks...bly...dis...jy...En...nous...jy...hier...en...n...pa...se...hart...Is...gebore...hier...in...my...Want...ek...is...lief...vir...jou...Jy...is...my...seun...ek...dink...die...wreld...van...jou...Ek...is...jou...pa...en...ek...is...altyd...by...jou...Ek...is...daar...vir...jou...Tot...die...dood...sal...ek...baklei...vir...jou...Dis...my...gebed...vir...jou...dat...jy...dit...sal...wees...Wat...God...gedroom...het...oor...jou...Daar...is...n...storie...wat...geskryf...is...oor...jou...Solank...jy...onthou...Jys...my...rots,...my...seun,...my...trots,...my...berg...Sion...Net...soos...n...pa...so...sal...die...seun...dit...verstaan...Deur...die...geslagte...sal...jou...naam...vooruit...gaan...Gesende...van...God...vrede...vir...jou...Toe...ek...jou...sien...het...ek...myself...weer...gevind...Ek...is...gebore...deur...die...o...van...my...kind...Ek...het...my...siel...se...roep...in...jou...gekry......En...nous...jy...hier...en...n...pa...se...hart...Is...gebore...hier...in...my...Chorus...Ek...bid...dat...jy...altyd...sal...weet...dat...ek...Lief...vir...jou...is...en...dat...God...jou...hand...vashou...Hy...is...deel...van...jou...Want...Hy...is...lief...vir...jou...Jy...is...Sy...seun...Hy...dink...die...wreld...van...jou...Hy...is...jou...pa...en...Hy...is...altyd...by...jou...Hy...is...daar...vir...jou...Tot...die...dood...het...Hy...baklei...vir...jou...Dis...my...gebed...dat...jy...Jy...dit...sal...wees...wat...God...gedroom...het...oor...jou...Daar...is...n...storie...wat...geskryf...is...oor...jou...Solank...jy...dit...weet...Jys...my...rots,...my...seun,...my...trots,...my...berg...Sion...My...seun...my...trots...Jys...my...berg...Sion......MY...LEWE...DRAAI...OM...JOU...As...ek...opstaan...of...ek...gaan...slaap...Is...dit...net...jy...wat...in...my...kop...bly...En...in...my...drome...en...in...my...hart...voel...ek...jou...Want...agter...mure,...vleeslike...mure...Roep...my...hart...uit,...dit...skree...jou...naam...uit...En...in...n...oomblik...weet...ek...als...is...ok...O...ek...kan...nie...wag...nie...Meer...om...jou...te...sien...nie...Nie...nog...n...dag...nie...Ek...kan...jou...nie...vergeet...nie...Chorus...My...hart...behoort...nou...net...aan...jou...Liefling...net...aan...jou...Jys...die...beste...ding...wat...met...my...gebeur...het...My...wreld...draai...om...jou...Ja...my...hart...behoort...nou...net...aan...jou...Liefling...net...aan...jou...Eks...vir...ewig...en...vir...altyd...joune...My...wreld...draai...my...lewe...draai...om...jou...Dit...is...so...moeilik...om...te...verduidelik...Wat...in...my...aangaan...Maar...dit...is...duidelik...Dat...ek...verlief...is...En...dit...als...gaan...oor...jou...Want...agter...mure...,vleeslike...mure...roep...my...hart...uit,...dit...skree...jou...naam...uit...en...in...n...oomblik...weet...ek...als...is...ok...O...ek...kan...nie...wag...nie...Meer...om...jou...te...sien...nie...Nie...nog...n...dag...nie...Ek...kan...jou...nie...vergeet...nie...Chorus...En...as...storms...in...my...hart...kom...breek...Weet...ek...jy...is...daar...Dit...net...jy...wat...hierdie...hart...kan...rustig...maak...Chorus...'N...VROU...WIL...DIT...HOOR...Praat...sag,...vermy...harde...woorde...Bly...lief...want...jyt...haar...belowe...Wees...sterk...want...sy...het...jou...nodig...Wees...vir...haar...die...lig...Bly...leer...om...te...vergewe...Bly...glo...daars...goed...in...die...lewe...Bly...hoop...want...sy...verwag...dit...van...jou...Chorus...Sy...wil...raak...aan...jou...hart,...sy...wil...vat...aan...jou...siel...Sy...wil...als...met...jou...deel,...sorg...dat...jy...nie...verniel...Sy...wil...weet...wat...jou...pla,...wats...jou...heel...diepste...vrae...Moenie...stil...bly...want...n...vrou...wil...dit...hoor...Sy...wil...sien...hoe...jy...opstaan...vir...haar...as...jy...moet...Sy...wil...glo...sys...die...vuur...wat...nog...steeds...in...jou...woed...En...dan...hou...jy...haar...vas,...fluister...sag...in...haar...oor...Maak...net...seker...dat...jy...haar...nooit...verloor...Want...n...vrou...wil...dit...hoor...Sien...raak...waarna...sy...strewe...En...as...haar...moed...haar...begewe...Wees...daar...en...s...vir...haar...dat...sy...kan...Wys...haar...die...groter...plan...S...meer...dit...wat...haar...opbou...S...weer...dit...waarvan...sy...hou...Kyk...mooi...na...haar...want...sys...lief...vir...jou...Chorus...Elke...hartklop,...elke...asem,...n...vrou...wil...dit...hoor...Elke...hartklop,...elke...asem,...n...vrou...wil...dit...hoor...Chorus...SIRKUS...Dis...moeilik...om...te...praat...Terwyl...daar...ander...mense...se...woorde...in...jou...mond...sit...Geprogrameerde...tonge...praat...Dis...moeilik...om...te...dans...Met...al...die...toutjies...om...jou...nek...wat...hulle...trek...Gemanipileerde...valse...dans...Wees...jy...net...wie...jy...is...Solank...jy...soos...ons...is...Chorus...Want...dis...n...sirkus...Kom...en...bring...jou...masker...die...waarheid...l...daar...agter...Die...gordyne...jou...en...my...geheime...Sirkus,...bewaar...jou...as...jy...iets...mis...Want...hier...kan...jy...jou...o...nie...glo...nie...Dis...nie...soos...dit...lyk...nie...Dis...n...sirkus...Dis...maklik...om...te...glo...die...gras...lyk...altyd...groener...aan...die...ander...kant...Maar...dit...word...elke...keer...geplant...Wat...is...in...n...naam...Iets...wat...jy...vining...kry...maar...net...so...gou...verloor...Die...mure...praat...wat...hulle...hoor...Vergeet...nou...wie...jy...is...Ons...soek...jou...net...soos...ons...is...Chorus...Gemaklik...op...die...oor...Want...dit...wat...die...mense...wil...dit...sal...hulle...glo...Dis...die...sirkus...wat...jy...hoor...SOET...EN...BITTER...Jy...het...belowe...Om...te...kyk...diep...in...my...o...Om...die...beste...van...my...te...glo...Al...sou...jy...ander...stories...hoor...Daar...was...n...oomblik...Wat...die...aarde...pad...gegee...het...En...dit...wat...ons...ges...het...Al...was...wat...ons...twee...gered...het...Want...jy...bly...my...rede...Oooooo...Tutti....i....diritti....riservatimy...rede...Ooooooo...User....Reviews....Review....this....title........Message....Boards....Discuss....'n....Vrou....Wil....Dit....Hoor....-....Bobby....van....Jaarsveld....(2013)....on....the....IMDb....message....boards........Getting....Started........Contributor....Zone....Contribute....to....This....Page....Edit....page....Write....review........IMDb....Everywhere....Find....showtimes,....watch....trailers,....browse....photos,....track....your....Watchlist....and....rate....your....favorite....movies....and....TV....shows....on....your....phone....or....tablet!....IMDb....Mobile....site....Follow....IMDb....on....Home....Top....Rated....Movies....Box....Office....TV....Coming....Soon....Site....Index....Search....In....Theaters....Contact....Us....Message....Boards....Register....News....Press....Room....Advertising....Jobs....IMDbPro....Box....Office....Mojo....Withoutabox....Conditions....of....Use....Privacy....Policy....Interest-Based....Ads....Copyright........1990-2016....IMDb.com,....IncChecking..your..browser..before..accessing..mp3lio.coSign...UpLog...InMessengerFacebook...LiteMobileFind...FriendsBadgesPeoplePagesPlacesGamesEK....WIL....JOU....HELD....WEES....JERICHO....JY....DOEN....DIT....WEER....KAN....EK....MET....JOU....PRAAT....LAAT....MY....LEWE....LIEFDE....KOM....NET....EENS....IN....N....LEEFTYD....MY....ALLES....VIR....JOU....MY....BERG....SION....MY....LEWE....DRAAI....OM....JOU....N....VROU....WIL....DIT....HOOR....SIRKUS....SOET....EN....BITTER....SOET....SEPTEMBER....WAT....GELD....NIE....KAN....KOOP....NIE....WONDERWERK....YESHUA....THE....MESSIAH.......MTV...Networks...2015...Questo...sito...utilizza...cookiesBly....Chorus....Die....son....vertel....Kom....hemel....kom....hel....Ek....is....joune....En....waar....ons....was....Tot....waar....ons....is....Eks....joune....Chorus....SOET....SEPTEMBER....Ek....voel....die....aarde....om....my....draai....As....jy....jouself....hier....om....my....swaai....Jys....meer....as....wat....my....hart....nog....ooit....wou....h....Soos....die....bloed....hier....in....my....vloei....Is....jy....die....hart....wat....my....laat....bloei....Jys....meer....as....wat....my....lippe....Ooit....wou....s....Chorus....Daar....is....niks....wat....ek....ooit....sal....nodig....kry....nie....Ek....het....als....want....jy....is....hier....by....my....Jy....bring....die....somer....terug....na....my....Die....koue....winter....is....verby....Van....my....ooste....tot....my....weste....Is....jy....altyd....deel....van....my....So....laat....die....storms....teen....ons....draai....Tot....waar....Augustus....winde....waai....Soet....September....tot....Desember....Is....jy....naby....my....n....Deel....van....my....Jare....gaan....so....gou....verby....En....hier....is....jy....nog....steeds....by....my....Jys....alles....wat....my....hart....begeer....en....meer....Soos....seisoene....kom....en....gaan....Leer....ons....twee....mekaar....verstaan....Meer....as....wat....ek....ooit....verwag....het....Dit....sou....wees....Chorus....Daar....is....niks....wat....ek....ooit....sal....nodig....kry....nie....Ek....het....als....want....jy....is....hier....by....my....Jy....bring....die....somer....terug....na....my....Die....koue....winter....is....verby....Van....my....ooste....tot....my....weste....Is....jy....altyd....deel....van....my....So....laat....die....storms....teen....ons....draai....Tot....waar....Augustus....winde....waai....Soet....September....tot....Desember....Dink....ek....net....aan....jou....Ek....dink....net....aan....jou....Jy....gee....my....hoop....Jy....bring....die....somer....terug....na....my....Die....koue....winter....is....verby....Van....my....ooste....tot....my....weste....Is....jy....altyd....deel....van....my....So....laat....die....storms....teen....ons....draai....Tot....waar....Augustus....winde....waai....Soet....September....tot....Desember....Is....jy....altyd....deel....van....my....Jy....bring....die....somer....terug....na....my....Die....koue....winter....is....verby....Soet....September....tot....Desember....Dink....ek....net....aan....jou....Ek....dink....net....aan....jou....Ek....dink....net....aan....jou........WAT....GELD....NIE....KAN....KOOP....NIE....As....jy....wonder....hoe....ek....voel....Want....ek....s....dit....nie....genoeg....nie....Soms....s....n....man....te....veel....Maar....nie....wat....hy....bedoel....nie....Dan....kyk....ek....net....na....jou....Jy....wat....my....regop....hou....En....ek....sien....wat....jy....werd....is....Daar....is....soveel....wat....ek....wil....s....Wat....ek....nie....altyd....wys....nie....Ek....hoop....dat....jy....kan....sien....Wat....ek....nie....kan....beskryf....nie....Dan....kyk....ek....in....jou....o....Dis....jy....wat....in....my....glo....En....ek....weet....wat....jy....werd....is....Chorus....Wat....geld....nie....kan....koop....nie....Wat....woorde....nie....s....nie....Wat....die....wreld....nie....het....nie....Kry....ek....by....jou....Wat....die....oog....nie....kan....sien....nie....En....jy....nie....altyd....voel....nie....Meer....as....dit....alles....kry....ek....by....jou....Wat....geld....nie....kan....koop....nie....Wanneer....tye....moeilik....raak....En....ek....dit....nie....verstaan....nie,....is....jy....my....regterhand....Wat....my....nie....sal....laat....gaan....nie....Dan....kyk....ek....weer....na....jou....jy....wat....my....staande....hou....En....ek....sien....wat....jy....werd....is....En....ek....gaan....op....my....knie....elke....dag....Ek....s....dankie....vir....als....wat....jy....is....Soveel....meer....as....wat....ek....voor....kon....vra....WONDERWERK....Ek....wonder....of....jy....weet....Wat....jy....doen....aan....my....En....hoe....lank....ek....moes....wag,....gedroom....elke....dag....Net....van....jou....En....sonder....dat....jy....weet....Het....jy....my....jou....hart....kom....wys....Jy....laat....my....voel....soos....n....kind....Wat....ry....op....die....wind....tot....by....jou....Nou....staan....ons....twee....alleen,....ek....wil....my....o....vir....jou....Kom....leen,....dat....jy....kan....sien....wat....ek....sien,....Hoe....ek....jou....sien,....as....ek....jou....sien....Chorus....Jy....bly....n....wonderwerk....vir....my....Hoe....het....ek....verdien....om....jou....te....kry....Want....as....ek....jou....nie....het....nie,....weet....ek....nie....Waar....sal....ek....wees....sonder....jou....Net....soos....n....wonderwerk....vir....my....Het....jy....my....beste....vriend....gekry....Jys....my....begin....en....einde,....net....myne....Alles....in....een,....jy....is....die....een....vir....my....Dis....tyd....dat....jy....moet....weet....Hoe....ek....voel....oor....jou....Dis....jy....wat....my....regop....hou....My....laat....onthou....wie....ek....is....En....sonder....dat....jy....weet....Doen....jy....dit....weer....en....weer....Die....antwoord....op....al....my....vrae....Jy....bring....my....tot....waar....ek....wil....wees....Nou....staan....ons....weer....alleen....Kan....ek....my....o....vir....jou....kom....leen....Dat....jy....kan....sien....wat....ek....sien....Hoe....ek....jou....sien,....as....ek....jou....sien....Want....ek....weet....dis....jy....wat....my....verstaan....Jys....die....deel....van....my....wat....ek....nooit....sal....laat....gaan....Chorus....Jy....bly....n....wonderwerk....vir....my....Hoe....het....ek....verdien....om....jou....te....kry....Want....as....ek....jou....nie....het....nie,....weet....ek....nie....Waar....sal....ek....wees....sonder....jou....Net....soos....n....wonderwerk....vir....my....Het....jy....my....beste....vriend....gekry....Jys....my....begin....en....einde,....net....myne....Alles....in....een,....jy....is....die....een....vir....my....YESHUA....THE....MESSIAH....The....truth....become....so....bright....in....the....light....I....cant....wait....till....the....world....sees....You....In....Your....precious....name....Youre....still....the....same....Yesterday,....tomorrow,....this....day....Light....of....my....life....The....flame....of....my....fire....The....wind....in....my....wings....There....is....healing,....salvation,....deliverance....in....Yeshua....the....Messiah....Yeshua....the....Messiah....Honouring....the....King....of....kings....Creator....God....of....everything....Yeshua....is....the....Messiah....Yeshua....the....Messiah....Anointed....one....to....be....the....King....Creator....God....of....everything....Amen....Declaring....this....out....loud....without....a....doubt....Were....heading....for....the....final....countdown....Preparing....him....a....bride....set....aside....This....cup....will....overflow....with....new....wine....Light....of....my....life....The....flame....of....my....fire....The....wind....in....my....wings....There....is....healing,....salvation,....deliverance....in....Yeshua....the....Messiah....Yeshua....the....Messiah....Honouring....the....King....of....kings....Creator....God....of....everything....Yeshua....is....the....Messiah....Yeshua....the....Messiah....Anointed....one....to....be....the....King....Creator....God....of....everything....Baruch....Atah....Adonai,....Eloheinu....Melech....HaOlam....Blessed....be....the....Lord....our....God....King....of....the....universe....His....name....is....Yeshua....the....Messiah....Yeshua....the....Messiah....Honouring....the....King....of....kings....Creator....God....of....everything....Yeshua....is....the....Messiah....Yeshua....the....Messiah....Anointed....one....to....be....the....King....Creator....God....of....everything....Amen........This..process..is..automatic.Herself...See...full...cast...Edit...Storyline...Add...Full...Plot......Add...Synopsis...Genres:...Short...Music...Parents...Guide:...Add...content...advisory...for...parents...Edit...Details...Official...Sites:...Official...Facebook...Country:...South...Africa...Language:...Afrikaans...Release...Date:...11...January...2013...(South...Africa)...See...more...Company...Credits...Production...Co:...Spheratical...Productions...See...more...Show...detailed...company...contact...information...on...IMDbPro...Technical...Specs...Color:...Color...(HD)...Aspect...Ratio:...16:9...HD...See...full...technical...specs...Frequently...Asked...Questions...This...FAQ...is...emptyHimself....Annatjie....van....Jaarsveld....See....other....movies....and....TV....shows....we're....excited....about....in....IMDb....PicksLeggi....la....nostra....policy....in....materia....di....cookiesFULL....CAST....AND....CREW........TRIVIA........USER....REVIEWS........IMDbPro........MORE....LESS....SHARE....X....Share....Facebook....Twitter....E-mail....Check....in....0Check....in....X....Beta....I'm....Watching....This!....Keep....track....of....everything....you....watch;....tell....your....friendsMy..Album..Wat..Geld..Nie..Kan..Koop..Nie..is..nou..beskibaar..by..alle..vooraanstaande..handelaars,..en..kan..ook..gekoop..work..op..Kalahari.netError...Please...try...again!...Added...to...Your...Check-InsAd....Your....browser....will....redirect....to....your....requested....content....shortly.Toggle...navigation...Musica...tv...news...foto...games...apps...'n....Vrou....Wil....Dit....Hoor....Alles....Vir....Jou....My....Berg,....Sion....Wat....Geld....Nie....Kan....Koop....Nie....Eens....In....'n....Leeftyd............Waar....om....my....Album....te....koopVisit....IMDb....Picks....Connect....with....IMDb....Photos....Add....Image....Add....an....image....Do....you....have....any....images....for....this....title?....Edit....Cast....Cast....overview:....Bobby....van....Jaarsveld....Add....the....first....questionView...Check...in...DETAILS...Full...Cast...and...Crew...Release...Dates...Official...Sites...Box...Office/Business...Company...Credits...Filming...Locations...Technical...Specs...Literature...STORYLINE...Taglines...Plot...Summary...Synopsis...Plot...Keywords...Parents...Guide...RELATED...ITEMS...NewsDesk...External...Sites...OPINION...Awards...FAQ...User...Reviews...User...Ratings...External...Reviews...Metacritic...Reviews...Message...Board...PHOTO...&...VIDEO...Photo...Gallery...Trailers...and...Videos...DID...YOU...KNOW?...Trivia...Goofs...Crazy...Credits...Quotes...Alternate...Versions...Connections...Soundtracks...Needs...5...Ratings...Rate...This...'n...Vrou...Wil...Dit...Hoor...-...Bobby...van...Jaarsveld(2013)...Short,...Music......11...January...2013...(South...Africa)...Add...a...Plot...Director:...Gerhard...van...Rooyen...Writer:...Gerhard...van...Rooyen...Stars:...Bobby...van...Jaarsveld,...Annatjie...van...Jaarsveld...ad...feedback...IMDb...Picks:...May...Captain...America:...Civil...War...Of...course...Captain...America:...Civil...War...is...on...our...radar...this...monthChecking...your...browser...before...accessing...mp3lio.coFollow....Bimba....on....Your..browser..will..redirect..to..your..requested..content..shortly.Some....parts....of....this....page....won't....work....propertyThis...process...is...automaticAn...Amazon.com...company f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Ven 20 Mai - 16:44 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    urban hysteria school Index du Forum :: Urban rivals :: Preset Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation